11. 11. 2014.

Novo pakovanje kreme za problematicnu kozu Lilly

O ovoj kremi sam dosta čitala i koliko sam shvatila ona je u kutijici kao i većina krema.
Juče sam bila do Lilly-ja i pretražila sve police ali kremu nisam našla dok slučajno nisam ugledala ovo pakovanje. Možda i nije baš toliko novo ali ja je prvi put vidim u ovom pakovanju.
Iskreno oduševljena sam kremom koju inače prvi put probam.
Imala sam jednu bubuljicu sa kojom sam se borila već 3-4 dana i nije prolazila. Mazala sam svašta na nju i smirivala se tokom noći i već u toku dana vraćala se na staro.


Ova poboljšana verzija je mnogo praktičnija za upotrebu i nema potrebe kremu dirati prstima. Dovoljno je istisnuti malo kreme i ovim "aplikatorom" naneti ciljano na bubuljicu. Čitala sam da preko noći rešava bubuljice ali iskreno nisam verovalo da je bukvalno za jednu noć ali sam se prevarila. Ne znam da li svim ovoliko odgovara ali meni je stvarno za jednu noćnestala potkožna napast. Ostalo je još trunku, ali to nije čak ni vidljivo već se malo oseti pod prstom kad dotaknem to mesto.

Dok sam istraživala police sa kremama prišla mi je žena koja radi u apoteci i naravno upitala za pomoć. Pošto sam čitala da je rok trajanja ove kreme 6 meseci od otvaranja a ovde to nigde nisam pročitala pitatala sam ženu iz apoteke u čemu je caka. Rekla mi je da krema ima rok trajanja kao na pakovanju/kutiji i da nije više samo 6 meseci. Sviđa mi se pakovanje od 15ml jer je sasvim dovoljno za bar godinu dana a i cena je oko 140din.


Svaka preporuka za ovu kremu.

Kako se vama svidja ovo pakovanje sa aplikatorom?

0 коментара:

Постави коментар

Copyright © 2014 Simply beauty